«ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ»
Το βασικό
κριτήριο επιλογής του συγκεκριμένου θέματος
ήταν η ελπίδα ότι με το συγκεκριμένο πρόγραμμα οι μαθητές θα
γνωρίσουν ουσιαστικότερα τον τόπο τους και θα εκτιμήσουν την ιστορία και τον
πολιτισμό του. Θέλαμε να νιώσουν τα παιδιά ότι στον τόπο που σήμερα κατοικούν,
κάποτε έζησαν κι έδρασαν άνθρωποι και που με τη δράση τους άφησαν τα
χνάρι τους στους τόπους μας κι έτσι εμείς μπορούμε να τους
ψηλαφήσουμε και να τους φέρουμε πιο κοντά.
Επιλέξαμε ως οδηγό τα μνημεία όλων των εποχών που βρίσκονται στην πόλη.
Δημιουργήσαμε ομάδες, συζητήσαμε για το θέμα, αναθέσαμε εργασίες στις ομάδες, ενημερώσαμε για τον τρόπο εργασίας και την αναζήτηση υλικού και τις πηγές.
Επισκεφτήκαμε το Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης για αναζήτηση πληροφοριών και μελέτη!.
Δημιουργήσαμε ομάδες, συζητήσαμε για το θέμα, αναθέσαμε εργασίες στις ομάδες, ενημερώσαμε για τον τρόπο εργασίας και την αναζήτηση υλικού και τις πηγές.
Επισκεφτήκαμε το Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης για αναζήτηση πληροφοριών και μελέτη!.
Περπατήσαμε στην πόλη και επισκεφτήκαμε τα μνημεία που μελέτησαν οι μαθητές.
Εργαστήκαμε στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου
Δημιουργήσαμε ένα ιστολόγιο για να αναρτήσουμε το τελικό προϊόν της
εργασίας μας αλλά και ότι άλλο σχετικό με την πόλη μας.
- Περάσαμε πολύ ωραία. Τα συναισθήματα που προκάλεσαν τα αξιοθέατα ήταν πολύ έντονα
- Οι μαθητές γνώρισαν μνημεία και περιοχές που οι περισσότεροι δε ξέρανε και δεν είχανε ποτέ επισκεφτεί.
- Μετατρέψανε τη θεωρητική γνώση σε βιωματική.
- Έμαθαν να επιλέγουν, να χρησιμοποιούν και να αξιολογούν πληροφορίες με απώτερο σκοπό τη σύνθεση μιας εργασίας.
- Συνειδητοποίησαν μέσα από τη δραστηριοποίηση τους σε ομάδες την αποτελεσματικότητα της συνεργατικής μάθησης ,ανέπτυξαν πνεύμα συνεργασίας παράλληλα με την αυτενέργεια και την ανάληψη πρωτοβουλιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου